HOME PROMOTII CERE OFERTA LIVRARE RAPIDA GARANTIE METODE DE PLATA RETUR PRODUSE CONTACT
COSUL DE CUMPARATURI ESTE GOL
 

Select marca


 
INFORMATII UTILE
01. LIVRARE RAPIDA.
02. TERMENI SI CONDITII.
03. CUM COMAND ?
04. CUM PLATESC ?
INFORMATII DESPRE RETUR
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI


 
 
Kit ambreiaj si Volanta Ford Mondeo MK3 | 2.0 16V TDDi/ TDCi
Pret: 1650 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si volanta VW PASSAT B6 1.9 TDI Luk
Pret: 1290 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si Volanta Skoda Octavia 2 | 1.9 TDi - 77 Kw.
Pret: 1290 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si volanta OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Luk 5 trepte
Pret: 2295 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si Volanta Opel Corsa C | 1.3 CDTi, 51 Kw.
Pret: 2420 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si volanta OPEL ASTRA H 1.9 CDTI (L48) Luk
Pret: 1960 Ron *TVA inclus

GARANTIE

 

 

 

GARANTIE PRODUSE

 

Produsele comercializate pe acest site sunt noi, si beneficieaza de garantia producatorului.

- oferim garantie 18 luni / 24 luni.

- produse originale importate prin furnizorii oficiali ai producatorilor.

- oferim ceritificat conformitate producator.

 

 
 
Produsele comercializate de SC. Edifis Auto Art SRL, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori.
 
Garantia se aplicã în conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorului.
 
Termenul de garantie acordat de SC. Edifis Auto Art SRL. se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta îndelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 24 luni Garantie de la data înscrisa pe factura de vanzare.
 

 
I. Drepturile cumparatorului
 
conform Legii nr. 449./2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
 
 
  • In cazul lipsei conformitatii, cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire;
  • In cazul lipsei conformitatii, cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea a produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, exceptie fiind situatia in care solicitarea cumparatorului este imposibila sau disproportionata;
  • In cazul lipsei conformitatii orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul ulei perioade rezonabile de timp, stabilit de comun acord conform celor prevazute prin certificatul de garantie;
  • In cazul lipsei conformitatii cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutionarea contractului daca nu beneficiaza nici de reparare, nici de inlocuire, sau daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie conform prevederilor legii intr-o perioada de timp rezonabila;
  • Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutionarea contractului daca lipsa conformitatii este minora;
  • Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de 2 luni de la data la care a constatat-o;
  • Lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrare se prezuma ca a existat la momentul livrarii, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate;
 
 
 
II. Rezolvarea reclamatiilor:
 
 
In cazul lipsei conformitatii sau existentei unor vicii ascunse a produsului in termenul de garantie prevazut prin prezentul certificat, cumparatorul va depunde produsul reclamat la sediul vanzatorului, insotit de documentele de mai jos:
 
  • copie factura de achizitie de la SC. Edifis Auto Art SRL., bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;
  • dovada montarii într-un service autorizat R.A.R, precum deviz de montaj si documentele fiscale aferente ( factura sau bon fiscal );
  • nota de constatare emisa de catre un service autorizat RAR, prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
  • masuratori prin care se dovedeste defectiunea;
  • copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
  • piesa trebuie sa fie ambalata corespunzator pentru transport.
 
 
Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata de catre unitatea specializata de service a furnizorului importator, si va primi un raspuns în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data receptiei produselor reclamate la sediul furnizorului importator, însotite de toate documentele enumerate mai sus.
 
In cazuri speciale când pãrtile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator.Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culpã.
 

 
III. Situatii in care se exclude sau se pierd garantiile:
 
Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
 
 
 
  • Piesa nu a fost cumparata de la SC. Edifis Auto Art SRL;
  • Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
  • Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
  • Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat în catalogul producatorului;
  • Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de înlocuit;
  • Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, întretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, sau atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a facut reglajele specifice conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
  • Autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevazut de constructor sau a fost exploatat în conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);
  • Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
  • Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, îndoituri, rupturi, deformãri;
  • Piesele prezinta o uzura normala. 
 
Produsele care prezinta în perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi reparate sau inlocuite cu altele noi, conform legii: 449/2003
 
Termenul de garantie decurge de la data înscrisa pe factura de vanzare.
 
 
Prezenta informare de garantie, NU afecteaza drepturile cumparatorului cu privire la legislatia obligatorie de garantie si protectia consumatorului prevazuta de Legea nr. 449/2003, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului.
 
 
Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor în miscare.
 
Toate reclamatiile de garantie se vor face in scris la adresa de email: office@volantesiambreiaje.ro 
 

 


 

 

 
HOME | | LIVRARE RAPIDA | RETUR PRODUSE | GARANTIE | METODE DE PLATA | CERE OFERTA | CONTACT  
Inchide
Ramai informat! Pentru a ne asigura ca regulile pe care le aplicam raman transparente pentru tine, te rugam sa parcurgi: Politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si Politica de utilizare cookie-uri.
VERIFICAM DUPA SERIA DE CAROSERIE! CONTACTEAZA-NE TELEFONIC SAU CERERE OFERTA!