GARANTIE PRODUSE
Produsele comercializate pe acest site sunt noi, si beneficieaza de garantia producatorului.
- oferim garantie 18 luni / 24 luni
- produse originale importate prin furnizorii oficiali ai producatorilor.
- oferim ceritificat conformitate producator.
Produsele comercializate de SC. Edifis Auto Art SRL. cu sediul in Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, nr. 17, bl. 21P, sc. 5, ap. 160 (parter), sector 6, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Garantia se aplicã în conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorului.Termenul de garantie acordat de SC. Edifis Auto Art SRL. se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta îndelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 24 luni Garantie de la data înscrisa pe factura de vanzare.
Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor în miscare.
Produsele care prezinta în perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi reparate sau inlocuite cu altele noi, conform legii: 449/2003
Termenul de garantie decurge de la data înscrisa pe factura de vanzare.
Prezenta informare de garantie NU afecteaza drepturile cumparatorului cu privire la legislatia obligatorie de garantie si protectia consumatorului prevazuta de Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului.
I. Drepturile cumparatorului conform Legii nr. 449./2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
· In caz de lipsa de conformitate cumparatorul are dreptul de a se aduca produsele la conformitate fara plata;
· In cazul lipsei conformitatii cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului inlocuirea sau repararea gratuita a produsului in functie de optiunea sa, exceptie fiind situatia in care solicitarea cumparatorului este imposibila sau disproportionata;
· In cazul lipsei conformitatii orice reparare sau inlocuire ca fi facuta in cadrul ulei perioade rezonabile de timp, stabilit de comun acord conform celor prevazute prin certificatul de garantie;
· In cazul lipsei conformitatii cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutionarea contractului daca nu beneficiaza nici de reparare, nici de inlocuire, daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie conform prevederilor legii intr o perioada de timp rezonabila;
· Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutionarea contractului daca lipsa conformitatii este minora;
· Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o;
· Lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrare se prezuma ca a existat la momentul livrarii, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate;
II. Rezolvarea reclamatiilor: In cazul lipsei conformitatii sau existentei unor vicii ascunse a produsului in termenul de garantie prevazut prin prezentul certificate, cumparatorul va de punde produsul reclamat la sediul vanzatorului, insotit de documentele de mai jos:
· copie dupa factura de achizitie de la SC. Edifis Auto Art SRL., bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;
· dovada montarii într-un service autorizat R.A.R
(deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;
· nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
· copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
· piesa trebuie sa fie ambalata corespunzator pentru transport.
Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata de catre unitatea specializata de service a furnizorului importator si va primi un raspuns în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data receptiei produselor reclamate la sediul furnizorului importator, însotite de toate documentele enumerate mai sus.
In cazuri speciale când pãrtile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator.Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culpã.
III. Situatii in care se exclude sau se pierd garantiile:
Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
· Piesa nu a fost cumparata de la SC. Edifis Auto Art SRL;
· Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
· Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
· Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat în catalogul producatorului;
· Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de înlocuit;
· Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, întretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
· Autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevazut de constructor sau a fost exploatat în conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);
· Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
· Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, îndoituri, rupturi, deformãri;
· Piesele prezinta o uzura normala.
Toate reclamatiile de garantie se vor face in scris la adresa de email: office@volantesiambreiaje.ro
<<< Inapoi