HOME PROMOTII CERE OFERTA LIVRARE RAPIDA GARANTIE METODE DE PLATA RETUR PRODUSE CONTACT
COSUL DE CUMPARATURI ESTE GOL
 

Select marca


 
INFORMATII UTILE
01. LIVRARE RAPIDA.
02. TERMENI SI CONDITII.
03. CUM COMAND ?
04. CUM PLATESC ?
INFORMATII DESPRE RETUR
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI


 
 
Kit ambreiaj si volanta OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Luk 5 trepte
Pret: 2295 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si Volanta Skoda Octavia 2 | 1.9 TDi - 77 Kw.
Pret: 1290 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si Volanta VW Golf 5 | 1.9 TDI
Pret: 1290 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si Volanta VW Touran | 1.9 TDi.
Pret: 1290 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si Volanta Opel Vectra C | 1.9 CDTi - M32.
Pret: 1960 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si volanta OPEL ASTRA H 1.9 CDTI (L48) Luk
Pret: 1960 Ron *TVA inclus

DE CE VOLANTA MASA DUBLA

De ce volanta cu masa dubla?

  Motoarele moderne functioneaza chiar si la turatii extrem de reduse. Se tinde spre motoare cu momente de torsiune tot mai mari. Caroseriile optimizate în canalul de vant genereaza zgomote mai reduse. Noile metode de calcul ajuta la scaderea greutatii vehiculelor, si conceptele de "ardere saraca" sporesc randamentul motoarelor. O a cincea sau o a sasea treapta de viteza reduce suplimentar consumul de carburant. Uleiurile cu vascozitate redusa asigura o schimbare de viteza precisa. Pe scurt: Sursele de zgomot se înmultesc iar amortizarea naturala devine mai redusa. Motorul cu ardere interna cu piston activeaza prin procesele sale periodice oscilatiile de rotatie în lantul cinematic de antrenare - zgomotele transmisiei si bazaitul caroseriei sunt astfel rezultate neplacute. Soferii obisnuiti la comfort nu mai accepta astazi un asemenea nivel de zgomot. Astfel, pe langa cuplare si decuplare, functia ambreiajului de a izola eficient vibratiile motorului devine tot mai importanta. Din punct de vedere teoretic acest lucru este usor de solutionat: Momentul de inertie al transmisiei trebuie majorat, fara însa a creste inertia elementelor de cuplat. Astfel vibratiile torsionale ale motorului sunt atenuate si se obtine comfortul dorit. În plus, solicitarea transmisiei se reduce.

 

Numele obliga


   LuK  si  SACHS au fost primii producatori în Europa care au reusit sa dezvolte si sa furnizeze un ambreiaj cu volant cu masa dubla cu care se poate realiza acest principiu. Masa volantului conventional a fost divizata. O parte apartine in continuare inertiei de masa a motorului. Cealalta parte sporeste momentul de inertie al transmisiei în stare cuplata a ambreiajului. Cele doua mase independente sunt cuplate între ele printr-un sistem elastic si cu amortizor. Un disc de ambreiaj rigid, localizat între masa secundara si transmisie, preia cuplarea si decuplarea ambreiajului. Efectul secundar este ca transmisia se poate cupla mai usor din cauza masei reduse care trebuie sincronizata iar uzura sincronizatoarelor se reduce si ea.

Privire de ansamblu ale avantajelor volantei cu masa dubla :

  • Comfort de rulaj al vehiculului de prima clasa
  • Absoarbe vibratiile
  • Izoleaza zgomotele
  • Permite rulaj comfortabil si la viteza redusa
  • Economiseste combustibil
  • Reduce solicitarea arborelui cotit si a transmisiei

 

Asadar, Ambreiajul cu masa dubla de la LuK si SACHS este solutia ideala.


   Cu o conditie: Supraînaltarea amplitudinilor, si astfel ale momentelor maxime, cauzate de ambreiajul cu masa dubla, sunt proportionale cu inertia maselor oscilante. La ambreiajul cu masa dubla acest lucru ar fi perceptibil la pornirea si oprirea motorului. La aceasta se adauga si faptul ca inertia mai mica a volantului motorului destabilizeaza vibratiile torsionale ale acestuia. Datorita experientei de decenii în constructia de ambreiaje, specialistii de la LuK si SACHS au reusit sa rezolve convingator aceasta problema. Un dispozitiv suplimentar de amortizare împiedica eficient o supraînaltare a amplitudinilor la rezonanta. În regim normal de functionare acest dispozitiv este nefunctional, iar vibratiile motorului sunt filtrate de catre amortizorul cu arc.

 

Frecarea si elasticitatea arcului - raport optimizat.


   Pentru o izolare optima a oscilaiilor si pentru trecerea lina peste fecventa de rezonanta la pornirea si oprirea motorului, raportul dintre momentul frecare si elasticitatea arcului trebuiesc adaptate optim. Lungimea arcurilor are aici o importanta deosebita: Cu cat mai moale este un arc, cu atat mai bine se pot izola vibratiile. Arcurile extrem de lungi din ultima generatie de volante cu masa dubla au o rigiditate mult mai redusa decat de cele din prima generatie. În regimul de rulaj, amplitudinile de rezonanta sunt practic complet izolate fata de transmisie.


 

 

 
HOME | | LIVRARE RAPIDA | RETUR PRODUSE | GARANTIE | METODE DE PLATA | CERE OFERTA | CONTACT  
Inchide
Ramai informat! Pentru a ne asigura ca regulile pe care le aplicam raman transparente pentru tine, te rugam sa parcurgi: Politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si Politica de utilizare cookie-uri.
VERIFICAM DUPA SERIA DE CAROSERIE! CONTACTEAZA-NE TELEFONIC SAU CERERE OFERTA!