HOME PROMOTII CERE OFERTA LIVRARE RAPIDA GARANTIE METODE DE PLATA RETUR PRODUSE CONTACT
COSUL DE CUMPARATURI ESTE GOL
 

Select marca


 
INFORMATII UTILE
01. LIVRARE RAPIDA.
02. TERMENI SI CONDITII.
03. CUM COMAND ?
04. CUM PLATESC ?
INFORMATII DESPRE RETUR
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI


 
 
Kit ambreiaj si Volanta Opel Vectra C | 1.9 CDTi - M32.
Pret: 1960 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si volanta OPEL ASTRA H 1.9 CDTI (L48) Luk
Pret: 1960 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si Volanta Opel Corsa C | 1.3 CDTi, 51 Kw.
Pret: 2420 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si volanta VW PASSAT B6 1.9 TDI Luk
Pret: 1290 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si Volanta Skoda Octavia 2 | 1.9 TDi - 77 Kw.
Pret: 1290 Ron *TVA inclus

Kit ambreiaj si volanta OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Luk 5 trepte
Pret: 2295 Ron *TVA inclus

DISCURI DE AMBREIAJE

<< Inapoi

 

Discul de ambreiaj este elementul de legatura central al ambreiajului. Impreuna cu discul de presiune al ambreiajului acesta asigura cuplarea si decuplarea motorului de lantul cinematic de antrenare. Caracteristica fiecarui disc de ambreiaj LuK este suspensia garniturii de frictiune, optimizata pentru fiecare caz in parte, care faciliteaza o crestere continua a momentului la pornire si o caracteristica ergonomica a fortei de pedala. Pentru reducerea oscilatiilor torsionale generate în motor prin procesele de ardere, discul de ambreiaj trebuie sa preia si functia de amortizare. Aceasta reduce zgomotele si uzura transmisiei.

Discul de ambreiaj cu amortizor de torsiune este solutia cea mai economica si cu gabaritul cel mai redus la rezolvarea problemelor de vibratii în lantul cinematic de antrenare. Centrarea pe con dezvoltata de LuK compenseaza dezalinierea axelor dintre motor si transmisie si garanteaza chiar si in mersul liber o functionare exacta a amortizorului.

Discul de ambreiaj fara amortizor de torsiune se foloseste la volantul cu masa dubla, cel mai eficient sistem de amortizare pe care LuK il ofera in prezent. Datorita tolerantelor de fabricatie la motor si transmisie, in special la arborii de intrare in transmisie fara lagar pilot, apare un dezaliniament intre arborele cotit si transmisie. La utilizarea discurilor rigide de ambreiaj pentru ZMS, aceasta nealiniere poate duce în cazuri critice la zgomote de mers in gol si la uzura crescuta a profilului.

Discul de ambreiaj de compensare a nealinierii permite deplasarea radiala a butucului la relantiu si la sarcina redusa si ofera astfel solutia problemei; se evita forte radiale de dezaliniere  Astfel se asigura functionarea ZMS la mersul in gol chiar si la abateri de aliniere.
Pentru cazuri de utilizare deosebit de critice in ceea ce priveste zgomotul, solutia adecvata este adesea combinatia ZMS cu discul de ambreiaj cu amortizor de torsiune este.

Sursa Schaeffler.ro    


 

 

 
HOME | | LIVRARE RAPIDA | RETUR PRODUSE | GARANTIE | METODE DE PLATA | CERE OFERTA | CONTACT  
Inchide
Ramai informat! Pentru a ne asigura ca regulile pe care le aplicam raman transparente pentru tine, te rugam sa parcurgi: Politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si Politica de utilizare cookie-uri.
VERIFICAM DUPA SERIA DE CAROSERIE! CONTACTEAZA-NE TELEFONIC SAU CERERE OFERTA!